Hoe u uw agenten op de hoogte kunt stellen van inkomende oproepen van uw klanten
De afgelopen jaren zijn steeds meer bedrijven en organisaties begonnen met het gebruik van cloudgebaseerde spraak- en videocontactcentra om oproepen van hun klanten te beantwoorden. Deze service staat bekend als cloudgebaseerde communicatie of Unified Communications as a Service (UCaaS). Het doel van UCaaS is om de productiviteit van agenten te verhogen door een gecentraliseerde service te hebben waar ze kunnen inloggen en hun taken kunnen uitvoeren zonder dat ze lange en ingewikkelde gebruikersnamen en wachtwoorden hoeven te onthouden. Wanneer u echter in een UCaaS-omgeving moet werken, is het belangrijkste hoe u agenten op de hoogte stelt van een inkomende oproep van hun klanten. In dit artikel leggen we uit hoe u een Windows-melding en pop-up kunt maken om op de hoogte te worden gehouden van inkomende oproepen naar uw Primas CX-server.
Na het downloaden van de extensie, u moet een account maken en deze in de browser installeren. U moet uw Primas CX-server-URL invoeren. De extensie detecteert automatisch de inkomende oproep en stelt u hiervan op de hoogte in uw browser. De pop-up verschijnt in een nieuw venster, op een actief tabblad of in een dialoogvenster.
Deze extensie maakt deel uit van de Primas Web Notifier strong> BETA, die we al meer dan twee jaar ontwikkelen. Het helpt u om uw agenten op de hoogte te stellen van inkomende oproepen van uw klanten, zodat ze deze onmiddellijk kunnen beantwoorden. Deze functie is erg belangrijk, vooral wanneer uw agenten niet op hun bureau zitten.